måndag 28 maj 2012

my new start

Idag var det då special program i skolan och jag var bara med på den var vi lagade hälsosam mat och så, det var en kvinna som berättade lite om hur man borde äta och så, själv blev jag mycket ivrig på detta och har då tänkt att börja tänka lite mer vad jag skall äta och vad jag borde minska på. Själv tycker jag att herkkulakkon är det dummaste som finns och jag trivs inte alls med det. Själv kan jag säga att jag äter mycket dåligt, jag äter inte många måltid per dag och ibland märker jag att jag inte har ätit en enda måltid utan bara snaskat glass eller något smått under dagen... Skall också nu skaffa mitt punttis kort så snabbt som möjligt! Så nu är det bara för er att hålla tummarna uppe, får se hur detta kommer att gå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar