lördag 26 maj 2012

kung i baren

Det är bara lördag och jag som trodde att det imorgon skulle vara måndag! Har hunnit med allt möjligt detta veckoslut! På fredagen blev det filmen the dictator! Filmen var så rolig! jag kunde inte dricka för att jag skrattade så mycket! Efter filmen så for jag och danne till emil för att söka ett tält men blev där nästan hela resten av kvällen och grilla! vid midnatt satte vi ihop tältet på min gård och sov där i ösregn så vi tvingades flytta tältet under tak... men när vi vaknade så var det en perfekt dag för stafettkarneval och idag så har man dessutom fått lite färg i ansiktet! Lörda kvällen blev en chillkväll i mellsten med bästa sällskapet! såhär har mitt veckoslut sett ut hitills och imorgon blir det solnign, solning och mer solning! får hoppas på bra väder!

Vet inte varför denna sång får mig på så bra humör?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar