måndag 9 januari 2012

nu har min syster kommigt hem från egypten och hon är en liten negerflicka! men så söt som hon är så hör jag en ynklig liten röst från hennes rum var hon sejer ellen ja tror att ja har fel kapsäck.. kapsäken är halvöppen och hon säger att hon inte får upp den... jag tar i väsklåset och vips är den uppe! hon är bara söt! 2 blondisar är vi ,idag har jag haft mina blondie moments och jag känner mig blond... men vet ni! jag skall krypa under täcket och läsa en bok! altså jag är en människa som inte är ett dugg intresserad av böcker och har aldrig kommigt igenom en bok.. det bara inte fastnar och jag har ingen aning om vad jag läserr.. men idag öppnade jag en engelskabok och vips blev jag helt fast i den! wierd kanske jag har ändras nu när det är 2012!! hoppas det! kanske min inteligens har ökat? jaa det hoppas vi! hej hoppas ni oxo känner mig så glad som jag gör! vi ses imorogon! nu skall jag gå och läsa min första bok någonsin!

1 kommentar: