fredag 13 januari 2012

Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött,gråtig,hungrig,yr
Favoritgodis: brejk
Är det nåt du absolut inte äter: jaa nu skippar jag allting ohälsosamt
Kläder just nu: one piece
Musik just nu: stereo hearts cover
Vad sa du senast: tack fö maten
vem ringde dig senast? Nea!
vem ringde du senast? försökte ringa till någån som man får beställa hupparen av men min telefon har inte aft simkorte igång på hela dagen...Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:vad är det?
Sommarplaner: sommarjobba, resa, slappna av
Fisk eller badkruka: Fisk,finurigt
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: ingen eller 1
Favoritväder: soligt och varmt, ösregn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 3 önskningar
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: ingen dera, mer morgon
Sparare eller slösare: sparare! om jag inte har shopping dag
Bästa film: Mamma mia
Tror på liv på andra planeter: nej,men jag tror att man år 2015 kommer hitta liv
Kommer du ihåg din första kärlek: jo!
Älskar du henne/honom fortfarande: nej!
Har du några homosexuella vänner: nej tyvärr.
Tror du på mirakel: ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: bio,men älskar promenader på sommarnätter
Är du kittlig: bara under fötterna
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? JA!
Äckligaste insekten: spindel.
Största svaghet: dålig självkänsla
Det här är jag bra på: lyssna, tänka på den positiva sidan, hjälpa till...
Bästa bok? girls under pressure, första boken jag har läst slut i mitt liv, blev klar nyss
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 osynlighet
Vad vill du jobba som? bagare, jobba med unicef
Chips, morötter eller godis? just nu morötter
Pizza eller hamburgare? ingen dera tack
Skriver du dagbok? japp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? skulle vilja ha en tatuering, handleden eller fingret... vet inte hudan..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt men älskar nystädat.. det gillar väll alla
Gungar du på stolen? jeepp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? det skulle vara coolt!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster tror jag ijallafall i fel hand.. 
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? inte så mycket
Gillar du att sjunga? Ja för mig själv 
Anser du att du är stark? neej
Brukar du sola? Jaa
Vad gör du om du får hicka? håller andan i 10 sekunder och sväljer 3 gånger
Röker du? nej
Snusar du? nej,snusk
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget?svart kaffe är min nya favorit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar